НАГОРОДИ ФЕСТИВАЛЮ

Основу програми КМФР складають 12 конкурсів

 

Кожен конкурс складається з певного числа категорій. У кожній категорії визначаються фіналісти (SHORTLIST) та призери (GOLD, SILVER, BRONZE). У кожному конкурсі визначається один переможець — BEST OF CONTEST. 

 

Кількість призерів та фіналістів може бути необмеженою. Журі має право не присуджувати призових місць при невідповідності жодної роботи, на їхню думку,  до критеріїв оцінки. За рішенням журі в кожному окремому випадку можуть вручатися спеціальні призи конкурсу.

 

За підсумками всіх конкурсів офіційної програми КМФР Голови всіх складів журі визначають найкращу рекламну роботу — GRAND PRIX Фестивалю

 

Висунута на GRAND PRIX Фестивалю робота може бути BEST OF CONTEST або бути обраною з числа золотих призерів будь-якого конкурсу. Нагорода GRAND PRIX Фестивалю вручається окремо.  
У разі, якщо робота отримує декілька нагород, призові бали не плюсуються.

 

Золотим переможцям, BEST OF CONTEST конкурсів та GRAND PRIX Фестивалю будуть присуджені відповідні нагороди Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Срібним, бронзовим переможця та фіналістам вручаються дипломи.

 

Нагороди отримують тільки зареєстровані учасники фестивалю. Дублікати нагород можуть бути придбані іншими сторонами після фестивалю. Також після фестивалю учасникам будуть передані дипломи.

 

За підсумками конкурсної програми КМФР складається рейтинг учасників фестивалю. Учасник, який посідає в рейтингу перше місце, стає Найкращою агенцією фестивалю.

 

Перемога, призове місце, вихід в фінал або спеціальний приз журі (окрім спеціальних призів від партнерів та спонсорів) приносять такі бали:

 

Спеціальний приз журі 1 бал 

 

SHORTLIST — 2 бали

 

BRONZE — 4 бали

 

SILVER — 6 балів

 

GOLD — 8 балів

 

BEST OF CONTEST — 10 балів

 

GRAND PRIX — 15 балів

 

Примітка: сума балів для продакшн-студій визначається наступним чином.

У залік йдуть: 1) бали, за роботи, які продакшн-студія самостійно реєструвала на фестиваль; 2) бали, які продакшн-студія отримала, будучи зазначеною в кредитсах (роботу при цьому подавало інше агентство), але при цьому одночасно була учасником фестивалю. Враховуються бали як за досягнення в категорії FILM CRAFT, так і за нагороди в категорії FILM.

 

Нагороди, зароблені в конкурсі Marketing Innovations, дозволяють також набрати додаткові бали рекламодавцям в рейтингу Кращих маркетингових команд Best Marketing Teams 2020:

 

SHORTLIST — 2 бали

 

BRONZE — 4 бали

 

SILVER — 6 балів

 

GOLD — 8 балів

 

BEST OF CONTEST — 10 балів

 

GRAND PRIX — 15 балів