Знайомтесь з клієнтським журі та журі маркетингових інновацій КМФР 2020
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив членів журі Індустріального конкурсу та журі конкурсу Маркетингових інновацій. Команди суддів КМФР 2020 сформовано – в конкурсній програмі буде працювати 6 складів журі, з яких 4 – міжнародних. Фінальний дедлайн прийому конкурсних робіт уже наступного тижня – 24 квітня.
Клієнтський склад сформований з рекламодавців – маркетинг директорів і маркетинг фахівців провідних компаній, які нагородять кращі індустріальні рішення галузі. Судді оцінять креативність та оригінальність творчих рішень конкурсних робіт в таких дисциплінарних розрізах, як Film, Print & Publishing, OOH, Radio&Audio, Digital & Mobile, Advertising Campaigns.
В команді журі Індустріального конкурсу будуть працювати:
• Віолета Титаренко, CMO, Luxoptica – Голова журі
• Наталія Байдала, директор з маркетингу та комунікацій Mastercard в Україні та Молдові
• Ярослав Чепурняк, Head of Content and Creative, Comfy
• Антон Панасенко, директор з маркетингу Carlsberg Ukraine
• Людмила Кривко, Chief Marketing Officer Cyprus, Parimatch
• Олена Миронова, директор з питань дослідження телевізійної аудиторії, Індустріальний Телевізійний Комітет
Конкурс Маркетингові інновації – це національній конкурс, який проводиться з 2014 року, до участі допускаються інноваційні проекти, реалізовані в Україні.
Члени журі конкурсу Маркетингових інновацій виберуть найбільш інноваційні проекти в галузі маркетингових комунікацій. Вони оцінять творчий і нестандартний підхід, а також застосування інноваційних інструментів у рекламних кампаніях, що в комплексі покаже максимальну віддачу від нового комунікаційного рішення.
Конкурсні роботи Маркетингових інновацій оцінять:
• Михайло Траверсе, Strategy Director, ISD Group – Голова журі
• Ірина Муштіна, CEO, CF.Digital
• Юрій Гладкий, співзасновник та CEO, GRAPE Ukraine
• Владислав Місіюк, керівника діджитал комунікацій Allo
• Євген Гаврилюк, Acquisition and Brand Leader, LetyShops
• Сергій Костя, Regional Marketing Manager, Bolt
На 21-му КМФР конкурсні роботи учасників оцінюють 6 команд журі: 4 з них – міжнародні судді, 1 склад представників як зі сторони рекламодавця, так і зі сторони агентств, діяльність яких пов’язана з маркетинговими інноваціями, і 1 клієнтський склад журі. Раніше на сайті були опубліковані члени міжнародного журі: FILM, RADIO&AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN JURY, FILM CRAFT JURY, DIGITAL&MOBILE, MEDIA, BRANDED CONTENT&STORYTELLING JURY, DESIGN&BRANDING, PRINT, OOH JURY.
У учасників конкурсної програми є унікальна можливість подати роботи в конкурси, які оцінює міжнародне журі, а також в Індустріальний конкурс, де членами журі є клієнти. І порівняти думки та оцінки міжнародних представників рекламного ринку та українських клієнтів. Для українських учасників це шанс не лише отримати нагороду і підняти позицію в рейтингу креативності та майстерності, а й шанс подвоїти свої нагороди та отримати нагороду і свого майбутнього (чому б ні) клієнта.
Фінальний дедлайн – 24 квітня. Саме тому оргкомітет рекомендує поспішити з оформленням і завантаженням ваших найкреативніших кейсів.