КМФР 2020 знайомить з членами журі Film Craft
У суддівській команді Film Craft на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами працюватимуть знайомі зі знімальним процесом і роботою в різних візуальних жанрах режисери, продюсери, засновники та креативні директори провідних продакшн-компаній з різних куточків світу.
Щорічний КМФР, що відкритий для всіх, хто займається рекламою, продакшн, медіа, PR, дизайном, та креативом у всьому світі анонсує команду журі конкурсу Film Craft. Суддівська команда може похизуватися своєю різноманітністю та безцінним міжнародним досвідом.
Зустрічайте членів журі Film Craft:
• Mikko Lehtinen, Film Director, Director and Founder, Sauna International, Фінляндія
• Jeremy Charbit, режисер, Франція
• Lorenzo Del Bianco, CEO, засновник DUDE, Італія
• Julia Rogowska, режисер Papaya Films, Польща
• Tim Augustin, продюсер Iconoclast Germany, Німеччина
• Irina Ishkova, виконавчий продюсер, партнер Pronto Film, Україна
• Pejman Fakharian, режисер, креативний директор, Іран
• Brian O'Malley, режисер Red Rage Films, Ірландія
• Camila Zapiola, режисер Argentinacine production company, Аргентина
Оргкомітет КМФР запросив до суддівства конкурсу Film Craft провідних представників індустрії. Виконавчі продюсери, режисери та фільммейкери – люди з багаторічним досвідом, нестандартним мисленням та професіональним поглядом на свою справу будуть оцінювати роботи конкурсу Film Craft та визначать хто вартий нагород та найвищої – Гран-Прі конкурсу.
Роботи учасників будуть оцінюватися суддями незалежно один від одного. Максимальний бал, який може отримати учасник за свій кейс від 1 члена журі – 100. Важливим є те, що навіть ті, хто не дійшов до фіналу, матимуть змогу побачити оцінку своїх здібностей на турнірній таблиці. Це допоможе учасникам чітко розуміти рівень поданого кейсу, оцінити свої можливості на даний момент та зробити висновки на майбутнє.
У конкурсі Film Craft більш вагомими є не креативність та нестандартність творчого рішення, а майстерність реалізації та гарно витримані технічні сторони проекту. Роботи оцінюватимуться на основі професійної режисури, цікавого сценарію, кінематографії, якісного звукового дизайну, ефектної анімації, візуальних ефектів та ін. Не втрачайте можливість отримати коментарі з приводу ваших ідей від провідних спеціалістів індустрії.
Раніше оргкомітет анонсував команди Film, Radio&Audio, Advertising Campaign Jury, Design&Branding, Print, OOH Jury, Digital&Mobile, Media, Branded Content&Storytelling.
Нагадуємо, що дедлайн прийому робіт – 24 квітня, а зареєструвати свої роботи можна за посиланням kiaf.com.ua