ЖУРІ

FILM, RADIO&AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN JURY

Tomas Ostiglia


виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, Іспанія

Tomas Ostiglia є виконавчим креативним директором LOLA MullenLowe, креативної агенції №1 в Іспанії.

Tomas був названий третім найкращим креативним директором у світі в Каннському звіті за 2018 рік і має більш ніж 20-річний досвід у створенні брендів.

Будучи креативним директором Unilever’s Magnum Ice cream global account, він допоміг компанії зрости і стати не тільки брендом «на мільярд євро», а й виграти велику кількість конкурсів, таких як CannesLions та Effies.

Tomas Ostiglia не боїться змін. Родом з Аргентини, він працює як у Південній Америці так і в Європі, займається великою кількістю брендів з різних континентів та не перестає дивувати своєю креативністю.

Tomas розпочав свою кар'єру в Ogilvy, Буенос-Айрес. Потім він переїхав до Іспанії, щоб приєднатися до FCB / Tapsa, де став виконавчим креативним директором, а згодом в Arnold, як генеральний креативний директор. У 2008 році він повернувся в Аргентину як головний креативний директор компанії Savaglio / TBWA. Після цього створив власне агентство OCG, перш ніж повернутися до Іспанії, щоб приєднатися до LOLA MullenLowe у 2014 році.

Протягом останніх 5 років Tomas отримав нагороди за творче бачення таких брендів, як Magnum, Cornetto, Pescanova and Scrabble , одночасно розвиваючи креатив PG Tips, San Miguel, Burger King, Cabify та Libero. Перебуваючи в LOLA, він допомагав керівництву агентства тричі за п'ять років отримати «Агентство року» в El Sol. Агентство стало одним з 20 найкращих у світі в Каннах.

Tomas Ostiglia був членом журі Cannes Lions Jury, London International jury, El Ojo de Iberoamerica та El Sol, і він є членом Глобальної творчої ради MullenLowe Group. Tomas виграв кілька нагород у Cannes, Clios, Eurobest, D&AD, LIA, El Ojo та El Sol.

Повернутися