КМФР 2021 незабаром
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2021 стартує незабаром.
КМФР – найпрестижніший і головний рекламний фестиваль України та Європи. Роботи оцінює міжнародне журі, членами якого виступають найбільш провідні світові фахівці в галузі реклами. КМФР є своєрідним тест-драйвом робіт перед участю в міжнародних рекламних фестивалях/конкурсах.
КМФР 2021 пройде в рамках Ukrainian Creative Stories 2021 (UCS).
UCS – це знакова подія, що об'єднує всі активності української рекламної креативної сфери під одним дахом, відзначає кращі творчі ідеї та рішення у різних креативних дисциплінах, та завершується 26-28 травня нагородженням переможців.
UCS 2021 складається з конкурсної частини Ukrainian Creative Awards та Stories – розважально-пізнавальної частини.
Конкурсна складова проєкту UCS об’єднає три фестивалі реклами та креативності: Ukrainian Design: The Very Best Of, ADC*UA Awards та Київський Міжнародний Фестиваль Реклами. Всі фестивалі входять до Національного рейтингу креативності та майстерності України.
До частини Stories увійдуть різноманітні творчі зустрічі, панельні дискусії, майстер-класи, презентації, інсталяції, тощо – все, що розкриє різні аспекти процесу виникнення та створення креативу. Також в рамках події 26-28 травня пройдуть Церемонії нагородження переможців фестивалів Ukrainian Creative Awards 2021 та вечірки.
Цього року конкурсна частина UCS 2021 буде трансформована та розширена. Найбільше це стосується конкурсів КМФР.
Конкурсна програма КМФР тепер складатиметься з 4 основних блоків:
• Creative Communications
• Craft/Technology
• Positive Change
• Client`s View
Кожен блок включає конкурси, в середині яких будуть визначатися фіналісти (shortlist) і призери (gold, silver, bronze) та один переможець – Best Of Contest. Найголовніше, що Grand Prix за кращу роботу буде визначатися тепер окремо у кожному з 4 блоків.
Таким чином, конкурсна програма була значно розширена, що дасть можливість брати участь тим компаніям, які раніше не знаходили категорій для своїх креативних, технологічних та діджитал рішень.
Індустріальним категоріям тепер відводиться окремий блок Client`s View, адже думка клієнтів – це важливий показник для креативу. Буде цікаво дізнатися, наскільки клієнтська оцінка буде співпадати з оцінкою міжнародного креативного журі.
Також до КМФР інтегровані конкурси, пов’язані з маркетинговими сервісами та PR, що раніше входили у WOW Done Awards.
Більше деталей щодо категорій конкурсів та суддівства чекайте вже незабаром.