ЖУРІ

FILM CRAFT JURY

Jeremy Charbit


Режисер, Франція

Jeremy Charbit, уродженець Марселя, рано переїхав з півдня Франції в Париж, щоб відвідувати кіношколу, де він почав свій постійний пошук гармонії і досконалості в зображеннях.

 

З тих пір Jeremy Charbit багато подорожував по світу, експериментуючи зі зйомкою фільмів, що привело його до розвитку власного унікального почуття розповідання історій.

 

Його основна робота охоплює всі аспекти реклами фільмів про красу і моду - яскраві світи зі сміливим художнім напрямком, полірованими кінематографічними зображеннями, макрозйомка і постановочними фотографіями, портретними зразками в дусі стилю життя - і включає відзначені нагородами проекти для престижних брендів, таких як Sephora, Essie , Citroën і Intimacy.

 

Його багато разів нагороджена чайна кампанія Kusmi стала великим проривом та отримала нагороди на престижних фестивалях. Його кампанія для Joon, нової сестринської авіакомпанії Air France, орієнтованої на тисячоліття, також принесла йому додаткове визнання, оскільки він працював з брендом, щоб допомогти встановити його візуальну ідентичність за допомогою яскравої, високоенергетичної моделі, яка була висвітлена в публікаціях, включаючи Forbes і Adweek .

 

Jeremy зробив фокус на візуальних інноваціях. Він часто призводить до балансу між сміливим і елегантним, завжди показує гарні композиції. Jeremy відомий тим, що розповідає красиво орієнтовані і стилізовані історії, особливо в категоріях краси та моди. Навички Jeremy були затребувані в багатьох проектах, в яких брали участь такі знаменитості, як актор Дмитро Нагієв, французький футболіст Olivier Giroud, музичні артисти Валерій Сюткін, Моллі, репер Face, азіатські суперзірки (Lay Zang, Mr. Xiang Zuo & Ms. Guo Bi Ting , Zhang-Yi-Xing ...)

 

Він був нагороджений призами на таких фестивалях, як:

• Cannes Lions

• Cristal festival

• Effie

• Topcom Grands Prix

• Epica

• Best 2012 Digital Campaign & Public's Choice Best 2012 Beauty

• Création of the week in Stratégies Mag. (October 2011).

• Création of the week in Stratégies Mag. (July 2012).

Повернутися